Algemene Voorwaarden

STELOY respecteert uw privacy en zal uw gegevens nooit doorgeven aan derden (zie ook Privacy Policy).

 

Indien u zich wenst uit te schrijven op de nieuwsbrief, volstaat het om ons eenmalig een mail te sturen als antwoord op onze nieuwsbrief zelf, met de vraag om uw gegevens uit de contactenlijst te verwijderen.

 

 

Bestelvoorwaarden
 
Alle bestellingen bij STELOY zijn contant, met de kaart (Bancontact/MrCash, maaltijdcheques) of per smartphone (Payconiq) betaalbaar in de zaak te Mortsel of contant/per smartphone (
Payconiq) aan de chauffeur bij de levering, zonder korting. Alle prijzen vermeld in de online webshop en op de rest van de website www.STELOY.be zijn inclusief btw. Wenst u echter als niet-particuliere klant een factuur te ontvangen, gelieve dit te melden bij het plaatsen van de bestelling.
 
 
Transportvergoeding: € 3.00 (gemeente Mortsel, Edegem, Lint, Hove, Boechout, Kontich) of € 5.00 (Berchem niet-LEZ, Wilrijk, Wommelgem, Borsbeek, Ranst, Vremde, Lier, Duffel).

Andere adressen (bijv. binnen de LEZ) alleen na afspraak en tegen de vergoeding van € 8.00.

Bepaalde producten (bv. non food) kunnen ook via de post op uw thuisadres bezorgd worden, dit na overschrijving op het bankrekening nummer van STELOY, en voor de meerkost van € 6.50. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op, of vermeld dit bij uw online bestelling.
 
Het minimumbedrag van een thuislevering/postpakket door STELOY bedraagt 20 euro excl. transportkosten, voor afhaling te Mortsel hanteren wij geen minimum.
 
Het totaalbedrag van uw levering/afhaling kan afwijken van de online offerte, aangezien wij werken met dagverse producten onderhevig aan marktschommelingen of eventuele afwijkingen op hoeveelheid/gewicht . STELOY probeert dit natuurlijk tot een minimum te beperken. In uitzonderlijke gevallen of bij uitputting van de voorraad zullen wij u contacteren alvorens de bestelling uit te voeren. Offertes zijn te allen tijde maximum 30 dagen geldig.
 
Van bestellingen die niet minstens 1 werkdag op voorhand worden aangevraagd, kunnen wij niet garanderen dat wij deze wel kunnen uitvoeren. Daarom is het niet mogelijk om deze online te plaatsen. Gelieve hiervoor rechtstreeks telefonisch contact op te nemen. 

Voor thuisleveringen vragen wij een 2 dagen minimum te respecteren, daar de planning voor onze chauffeur dient te worden opgemaakt. Best is dan ook, wanneer u op een kortere termijn wil laten thuisleveren, om telefonisch contact op te nemen.
 
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een automatisch gegenereerde e-mail met een overzicht van uw offerte. Wijzigingen zijn nog steeds mogelijk indien u ons hiervan minimum 1 dag op voorhand op de hoogte brengt. Van eventuele wijzigingen of manco's stellen wij u eveneens op de hoogte.
 
Indien u niet aanwezig bent tijdens de door u opgegeven leverperiode, nemen wij telefonisch contact op met u op het moment dat onze chauffeur zich op de door u gewenste leverplaats bevindt. Kunnen wij u echter niet bereiken en de bestelling niet leveren, kan u voor de kosten aansprakelijk gesteld worden. Dit geldt tevens voor niet-afgehaalde bestellingen in de zaak te Mortsel, indien wij niet minstens één dag van tevoren op de hoogte worden gesteld.
 
Om geldig te kunnen zijn, moeten klachten binnen de 24 uur na levering/afhaling worden gemeld. Eventuele leveruren zijn altijd indicatief en kunnen nooit aanleiding geven tot schadevergoedingen.
 
Waarborgen: voor onze schotels of ander specifiek verpakkingsmateriaal wordt steeds een waarborg van € 2,50 aangerekend. Bij teruggave in goede en propere staat bij uw volgende thuislevering of in de winkel te Mortsel, krijgt u deze volledig terugbetaald of wordt dit afgehouden van het totaalbedrag van uw volgende bestelling.