INFORMATIE OVER DE FEESTDAGEN: klik op 'Nieuws'
  • Een zee aan ervaring, enthousiasme en kennis
  • Versheid en kwaliteit hoog in het vaandel
  • Uitstekende service
header-fish-with-leaf-2 header-dubble-leaf

FEESTDAGEN 2024

Onderstaand kan je alle informatie terugvinden betreffende openingsuren en het plaatsen van bestellingen

Tijdens de eindejaarsperiode is STELOY elke dag geopend vanaf dinsdag 10 december t.e.m. woensdag 1 januari.


10, 11, 12, 13, 14 / 17, 18, 19, 20, 21 / 27, 28 december volgens de normale uren: 
Dinsdag t.e.m. vrijdag: 9u - 13u & 14u - 18u 
Zaterdag: 9u - 16u (doorlopend)

Let echter op de afwijkende openingsuren op de volgende dagen:
Zondag 15, 22 & 29 dec / maandag 16, 23 & 30 dec / dinsdag 24 & 31 dec * : 10u - 16u (doorlopend, winkel + bestellingen)
Woensdag 25 dec & 1 jan / donderdag 26 dec: 11u - 13u00 (enkel afhalen bestellingen) *
Donderdag 2 januari GESLOTEN!
Vrijdag 3 & zaterdag 4 januari open volgens de normale uren.
Zondag 5 t.e.m. woensdag 8 januari GESLOTEN!

Vanaf donderdag 9 januari loopt alles terug volgens het normale rooster. 


 Om alles logistiek vlot te laten verlopen vragen wij jullie om rekening te houden met de volgende zaken: 


- Bestellingen plaatsen kan t.e.m. woensdag 18/12 voor de kerstperiode en t.e.m. zondag 22/12 voor oud/nieuwjaar. Zodra een maximum aantal bestellingen is gehaald, zullen wij moeten stoppen met het aannemen van orders, zodat wij elke bestelling met de nodige zorg kunnen voorbereiden. De bestelperiode kan dus vroeger afgesloten worden!

- Thuisleveringen binnen onze vaste leverzones (zie FAQ)  zijn ook mogelijk, maar de plaatsen zijn beperkt! Plaats dus zo snel mogelijk je bestelling. Leveringen vinden plaats tussen 10 en 18u. Er kan geen exact tijdstip afgesproken worden. THUISLEVERINGEN VOOR 24/12 ZIJN VOLZET

- Indien mogelijk op voorhand betalen (om de wachttijd in de winkel te verkleinen) en bepaalde producten zoals soepen en garnaalkroketten (diepvries) of droge goederen zoals toastjes, conserven en wijnen op voorhand aan te kopen en hier niet voor te komen aanschuiven.

 - Als u in de winkel een bestelling plaatst, krijgt u een dubbeltje van uw bestelbon. Breng dit zeker mee wanneer u de bestelling komt afhalen, zodat wij uw pakje sneller kunnen vinden! Wanneer u de bestelling telefonisch, via de webshop of per mail plaatst, breng hiervan dan ook de bevestiging of een overzicht mee waarop duidelijk uw naam, telefoonnummer en de bestelde artikelen staan

- Respecteer aub de afgesproken afhaaltijd! 

Alvast bedankt voor uw begrip! 
Het STELOY-Team

 * Tijdens deze drukke dagen zetten wij geen punten op de klantenkaarten. Hou gewoon uw bon of kasticket bij en aan de datum kunnen wij dan zien dat u uw punten nog tegoed heeft!