FEESTDAGEN 2025
Onderstaand kan je alle informatie terugvinden betreffende openingsuren en het plaatsen van bestellingen
Tijdens de eindejaarsperiode is STELOY elke dag geopend vanaf dinsdag 9 december t.e.m. zaterdag 3 januari.
9, 10, 11, 12, 13 / 16, 17, 18, 19, 20 december volgens de normale uren:
Dinsdag t.e.m. vrijdag: 9u - 13u & 14u - 18u
Zaterdag: 9u - 16u (doorlopend)
Let echter op de afwijkende openingsuren op de volgende dagen:
Zondag 14 & maandag 15 dec : uitzonderlijk open van 10u - 16u (doorlopend, winkel + bestellingen)
Zondag 21 t.e.m. woensdag 31 dec * : alle dagen open van 10u - 16u (doorlopend, winkel + bestellingen) met uitzondering van 25 & 26 december en 1, 2 & 3 januari: 11u - 13u00 (enkel afhalen bestellingen) *
Zondag 4 t.e.m. woensdag 7 januari GESLOTEN!
Vanaf donderdag 8 januari loopt alles terug volgens het normale rooster.
Om alles logistiek vlot te laten verlopen vragen wij jullie om rekening te houden met de volgende zaken:
- Bestellingen plaatsen kan t.e.m. woensdag 17/12 voor de kerstperiode en t.e.m. zondag 21/12 voor oud/nieuwjaar. Zodra een maximum aantal bestellingen is gehaald, zullen wij moeten stoppen met het aannemen van orders, zodat wij elke bestelling met de nodige zorg kunnen voorbereiden. De bestelperiode kan dus vroeger afgesloten worden!
- Thuisleveringen binnen onze vaste leverzones (zie FAQ) zijn ook mogelijk, maar de plaatsen zijn beperkt! Plaats dus zo snel mogelijk je bestelling. Leveringen vinden plaats tussen 10 en 18u. Er kan geen exact tijdstip afgesproken worden.
- Indien mogelijk op voorhand betalen (om de wachttijd in de winkel te verkleinen) en bepaalde producten zoals soepen en garnaalkroketten (diepvries) of droge goederen zoals toastjes, conserven en wijnen op voorhand aan te kopen en hier niet voor te komen aanschuiven.
- Producten zoals gerookte zalm, gepelde garnalen, soepen etc gaan alle dagen ruim op voorraad zijn. Ook deze hoeft u dus niet te bestellen. Vaak is de wachtrij langer voor bestellingen dan voor de winkelverkoop.
- Als u in de winkel een bestelling plaatst, krijgt u een dubbeltje van uw bestelbon. Breng dit zeker mee wanneer u de bestelling komt afhalen, zodat wij uw pakje sneller kunnen vinden! Wanneer u de bestelling telefonisch, via de webshop of per mail plaatst, breng hiervan dan ook de bevestiging of een overzicht mee waarop duidelijk uw naam, telefoonnummer en de bestelde artikelen staan.
- Respecteer aub de afgesproken afhaaltijd!
Alvast bedankt voor uw begrip!
Het STELOY-Team
* Tijdens deze drukke dagen (vanaf 23/12) zetten wij geen punten op de klantenkaarten. Hou gewoon uw bon of kasticket bij en aan de datum kunnen wij dan zien dat u uw punten nog tegoed heeft!