!!! GEEN ZOMERSLUITING !!! Verlof van 8 t.e.m.23 SEPTEMBER
  • Een zee aan ervaring, enthousiasme en kennis
  • Versheid en kwaliteit hoog in het vaandel
  • Uitstekende service
header-fish-with-leaf-2 header-dubble-leaf

FEESTDAGEN 2023

Onderstaand kan je alle informatie terugvinden betreffende openingsuren en het plaatsen van bestellingen

Tijdens de eindejaarsperiode is STELOY elke dag geopend vanaf dinsdag 12 december t.e.m. maandag 1 januari.



* 1/1 open van 11 tot 13u (enkel bestellingen)

* 2 - 3 - 4 januari gesloten


12, 13, 14, 15, 16 / 19, 20, 21, 22 / 26, 27, 28, 29 december volgens de normale uren: 
 Dinsdag t.e.m. vrijdag: 8u30 - 13u & 14u - 18u 
 Op zaterdag: 8u30 - 17u30 (doorlopend)

 Let echter op de afwijkende openingsuren op de volgende dagen:
Zaterdag 23 / 30 dec & zondag 24 / 31 dec : 10u - 17u (doorlopend) *
Zondag 17 dec & maandag 19 / 26 dec : 10u - 17u (doorlopend)
Maandag 25 dec & 1 jan : 11u - 13u00 (enkel afhalen bestellingen) *
Dinsdag 2, woensdag 3 & donderdag 4 jan GESLOTEN!

 Vanaf vrijdag 5 januari terug volgens het normale rooster. 


 Om alles logistiek vlot te laten verlopen vragen wij jullie om rekening te houden met de volgende zaken: 


- Bestellingen plaatsen kan t.e.m. woensdag 20/12 voor de kerstperiode en t.e.m. woensdag 27/12 voor oud/nieuwjaar. Zodra een maximum aantal bestellingen is gehaald, zullen wij moeten stoppen met het aannemen van orders, zodat wij elke bestelling met de nodige zorg kunnen voorbereiden. De bestelperiode kan dus vroeger afgesloten worden!

- Thuisleveringen binnen onze vaste leverzones (https://steloy.be/faq)  zijn ook mogelijk, maar de plaatsen zijn beperkt! Plaats dus zo snel mogelijk je bestelling. Leveringen vinden plaats tussen 10 en18u. Er kan geen exact tijdstip afgesproken worden. Leveringen VOLZET.

- Indien mogelijk op voorhand betalen (om de wachttijd in de winkel te verkleinen) en bepaalde producten zoals soepen en garnaalkroketten (diepvries) of droge goederen zoals toastjes, conserven en wijnen op voorhand aan te kopen en hier niet voor te komen aanschuiven.

 - Als u in de winkel een bestelling plaatst, krijgt u een dubbeltje van uw bestelbon. Breng dit zeker mee wanneer u de bestelling komt afhalen, zodat wij uw pakje sneller kunnen vinden! Wanneer u de bestelling telefonisch, via de webshop of per mail plaatst, breng hiervan dan ook de bevestiging of een overzicht mee waarop duidelijk uw naam, telefoonnummer en de bestelde artikelen staan

- Respecteer aub de afgesproken afhaaltijd! 

Alvast bedankt voor uw begrip! 
Het STELOY-Team

 * Tijdens deze drukke dagen zetten wij geen punten op de klantenkaarten. Hou gewoon uw bon of kasticket bij en aan de datum kunnen wij dan zien dat u uw punten nog tegoed heeft!