• Een zee aan ervaring, enthousiasme en kennis
  • Versheid en kwaliteit hoog in het vaandel
  • Uitstekende service
header-fish-with-leaf-2 header-dubble-leaf


Algemene Voorwaarden

Indien u zich wenst uit te schrijven op de nieuwsbrief, kan u dit aanpassen via 'Mijn account' > 'Overzicht' of volstaat het om ons eenmalig een mail te sturen als antwoord op onze nieuwsbrief zelf, met de vraag om uw gegevens uit de contactenlijst te verwijderen. 

Bestelvoorwaarden 

Bestellingen dienen minstens 24u op voorhand te worden geplaatst, zodat wij deze volledig en correct kunnen uitvoeren. Tijdens feestdagen kan het zijn dat wij een langere voorbereidingstijd vragen. Alle bestellingen bij STELOY zijn contant, met de kaart (Bancontact/MrCash, maaltijdcheques) of per smartphone betaalbaar in de zaak te Mortsel. Bij levering betaalt u achteraf per overschrijving of gepast aan de chauffeur (deze heeft geen wisselgeld bij zich). De betaalgegevens staan op de leverbon, graag uw ordernummer vermelden. Alle prijzen in de online webshop en op de rest van de website www.STELOY.be zijn inclusief btw. Wenst u echter als niet-particuliere klant een factuur te ontvangen, gelieve dit te melden bij het plaatsen van de bestelling en niet pas achteraf

Transportvergoeding

ZONE 1 : leverkost € 5.00 (gemeenten Mortsel, Edegem, Lint, Hove, Kontich, Berchem, Wilrijk, Borsbeek, Boechout) vanaf € 20.00 excl. transportkosten.

ZONE 2 : leverkost € 8.00 (Duffel, Lier, Antwerpen Centrum, Deurne-ZUID, Hoboken, Borgerhout, Wommelgem, Ranst, Emblem, Vremde, Broechem, Rumst, Aartselaar) vanaf € 50.00 excl. transportkosten

ZONE 3 : leverkost € 10.00 (Andere aangrenzende gemeentes (Deurne-NOORD, Wijnegem, Hemiksem, Schelle, Niel, Boom, Berlaar, andere aangrenzende gemeenten) alleen indien mogelijk, na afspraak per telefoon of mail vanaf € 100.00 excl. transportkosten.

Alle thuisleveringen dienen minstens 2 dagen op voorhand te worden aangevraagd. 

Bepaalde producten (bv. droge voeding, non-food en conserven) kunnen ook via pakketpost op uw thuis- of werkadres bezorgd worden, dit na overschrijving op het bankrekeningnummer van STELOY (KBC BE46 7370 4542 4436), voor de meerkost van € 7.95.*

Verzending naar NL is eveneens mogelijk voor dezelfde producten met DPD (transportkost € 9.95), na overschrijving. Plaats uw bestelling online, en wij bezorgen u per kerende mail de betaalgegevens.*

Het minimumbedrag van een thuislevering/postpakket door STELOY bedraagt € 20 of meer euro, afhankelijk van uw adres (zie boven), voor afhaling te Mortsel hanteren wij geen minimum

Het totaalbedrag van uw levering/afhaling kan afwijken van de online offerte, aangezien wij werken met dagverse producten onderhevig aan marktschommelingen of eventuele afwijkingen op hoeveelheid/gewicht . STELOY probeert dit natuurlijk tot een minimum te beperken. In uitzonderlijke gevallen of bij uitputting van de voorraad zullen wij u contacteren alvorens de bestelling uit te voeren. Offertes zijn te allen tijde maximum 10 dagen geldig. 

Van bestellingen die niet minstens 1 werkdag op voorhand worden aangevraagd, kunnen wij niet garanderen dat wij deze wel kunnen uitvoeren. Daarom is het niet mogelijk om deze online te plaatsen. Gelieve hiervoor rechtstreeks telefonisch contact op te nemen. 

Voor thuisleveringen vragen wij een 2 dagen minimum te respecteren, daar de planning voor onze chauffeur dient te worden opgemaakt. Best is dan ook, wanneer u op een kortere termijn wil laten thuisleveren, om telefonisch contact op te nemen. 

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een automatisch gegenereerde e-mail met een overzicht van uw offerte. Wijzigingen zijn nog steeds mogelijk indien u ons hiervan minimum 1 dag op voorhand op de hoogte brengt. Van eventuele wijzigingen of manco's stellen wij u eveneens op de hoogte. 

Indien u niet aanwezig bent tijdens de door u opgegeven leverperiode, nemen wij telefonisch contact op met u op het moment dat onze chauffeur zich op de door u gewenste leverplaats bevindt. Kunnen wij u echter niet bereiken en de bestelling niet leveren, kan u voor de kosten aansprakelijk gesteld worden. Dit geldt tevens voor niet-afgehaalde bestellingen in de zaak te Mortsel, indien wij niet minstens één dag van tevoren op de hoogte worden gesteld. 

Om geldig te kunnen zijn, moeten klachten binnen de 24 uur na levering/afhaling worden gemeld. Eventuele leveruren zijn altijd indicatief en kunnen nooit aanleiding geven tot schadevergoedingen. 

Waarborgen: voor onze schotels of ander specifiek verpakkingsmateriaal wordt steeds een waarborg van € 5.00 aangerekend. Bij teruggave in goede en propere staat bij uw volgende thuislevering of in de winkel te Mortsel, krijgt u deze volledig terugbetaald of wordt dit afgehouden van het totaalbedrag van uw volgende bestelling. 

Annulaties: annuleren kan alleen indien dit op redelijks tijdstip vooraf wordt doorgegeven. Indien u minder dan 24u op voorhand annuleert, kunnen wij een schadevergoeding van 20% vragen. Indien u de dag zelf annuleert, kunnen wij een schadevergoeding van 30% vragen. 

Wijzigingen: Wijzigingen bij onze standaard feestbereidingen zijn mogelijk, indien vooraf besproken en haalbaar. Extra kosten kunnen hiervoor in aanrekening gebracht worden.

* Retouren postpakket: Een postpakket wordt door de vervoerder steeds meerdere malen op het door u opgegeven adres aangeboden. Lukt het echter meermaals niet om dit uit te leveren, zal dit pakket in geval van verzending met bPost op een postkantoor / afhaalpunt worden geleverd waar u het dan kan afhalen.
Bij levering door DPD zal een pakket tweemaal op het door u opgegeven adres worden aangeboden. Indien het dan niet kan worden afgegeven, gaat het pakket retour naar ons. Voor deze retour wordt door DPD € 12,50 aangerekend! Deze kost zal dan ook aan de klant worden doorgerekend. Let er dus steeds goed op dat u a) het correcte adres opgeeft en b) er altijd iemand aanwezig zal zijn om het pakketje te kunnen ontvangen. Het kan aangeraden zijn om een ander adres dan uw thuisadres op te geven, waarvan u weet dat het pakket met zekerheid kan worden aangenomen.